30 november 2009

Dag 65: sjuklig....

30/11-09

Kl:20:19

Rejält halsont & hög feber (39.1C) känner mig helt färdig ont i kroppen av febern, längesedan jag hade såhär hög feber.......Snabbt kom det också, febern.....typiskt jag som verkligen inte har tid att vara sjuk, svårt att undvika dock då många på skolan är sjuka.....
Satt & flätade lite på fröken bus som somnade ganska omgående när jag kände mig så trött frusen & varm. Fröken bus brukar inte somna så då jag gör hennes hår nu för tiden så jag hoppas verkligen inte hon blir sjuk nu....


Sötisen sover....


Utslagen


Alldeles nyvaken sötis, med flätor på ena
sidan & provisoriska tofsar på andra...












3 kommentarer:

Ingrid sa...

Men stackare,, Krya på Dig!!!
Hel otroliga bilder på barnen och badet i poolen,, man kan inte riktigt förstå att ni har det så ljuvligt... förutom din feber förstås ,,, den kan man klara sig utan!!
Vi är krassliga vi med... suck!
Hoppas att du blir bättre snart,
kramar i mängder!

Fam H sa...

Vilka läckra flätor man kan göra med lite feber i kroppen ;-)

Pepparkaksformar finns på över våningen om du ska till och baka!
Krya på dig kramar Fam H!

Hanya sa...

Kyra på dig! Grapefruktjuice är toppen mot allt. Kram från oss