20 november 2009

Dag 55: TROR

20/11-09

Kl:19:03

Vår knorris TROR att han kan !?! Eftersom han är nöjdast då han får stå brukar han få stå på golvet mellan mina ben då jag sitter i soffan, nu ikväll har han envisat sig med att han omänst (till varje pris) ska släppa mina händer & fram till bordet.....vilket såklart ej går eftersom han varken har balans, teknik el styrkan som krävs........Ska försöka se om vi kan fånga det på videoklipp när han får för sig detta nästa gång......Han blir riktigt sur då mamma ska envisas med att hålla en i händerna då han bestämt sig för att hålla i bordet........Hoppas verkligen att han inte får för sig att gå om en månad eller två, han kan gått & väl vänta med det tills vi kommer hem till Sverige.........Även om det samtidigt är spännande då han är mycket mycket mer våghalsig & envis än vad fröken bus någonsin har varit. Kanske ska börja leta efter en hjälm........

Både jag & darling är bättre även om magarna inte är det, darling har inget magont & jag har inget illamående =) annars är det andra kvar (diarrén).....

Trevlig helg!!!

1 kommentarer:

mormor pådistans sa...

Oj vad maten va god. Han verkar ha en god aptit.KUl med Astrids komentarer. Synd att jag ej skrev upp allt du kom med. Kram på Er alla.