09 november 2009

Dag 44: Gratäng & Scones

9/11-09

Kl:17:44

Förmiddagen tillbringades genom att ringa i omgångar till receptionen för att tala om att vårt internet fortfarande ej fungerade....ingen tekniker kom, ingen ringde åter......Så tillslut tog vi oss en promenad till YaYa-center i jakt på badankor.....vi kom hem utan badankor, dock skulle sportaffären beställa så vi kan "hämta" i morgon eftermiddag sa dem. Jag har alltså missat 1 av 2 seminarier idag, det andra blev inställt pga sjukdom som tur var. Fick skriva en reflektion på det missade seminariet så den är inlämnad redan & godkänd =).....Har också hittat på boken som skulle ha lästs till idag, den visade sig ha en helt annan titel än jag fått för mig.....Ska passa på att läsa den under veckan då jag får en lucka & om vädret tillåter vid poolen =).

Vi har ätit min goda "ris & köttfärsgratäng" ris i botten, köttfärssås ovanpå & avslutas med en krämig ostsås =) *mums*....ska göra lite scones till kvällsfika framför en film är det tänkt =).....

Som synes har vi nu åter igen internet.....det är en mast här på trappuppgången som skall bytas ut....när ? nu det görs.......

Även idag har det varit otroligt hett ute, för hett faktiskt iaf om man ska vara ute i rörelse, att ligga stilla vid poolen är ju inte så jobbigt ....


Nehepp jag ska väl fortsätta med min planering & allt annat som behöver göras, så jag blir färdig någon gång....
Hej så länge!!!

0 kommentarer: