20 november 2009

Dag 55: Hår på bröstet & tuttar

20/11-09

Kl:10:29

Imorse i sängen.....Astrid: Pappa du har hår på bröstet det har inte jag,
men när jag blir stor då får jag tuttar på magen!!
Vi fick oss ett gott skratt =)



Lite fler roligheter fröken sagt:

1/11-09

Astrid:
Det luktar oboý pappa
Pappa:
Ja då är det mamma som luktar
Astrid: Nej det är oboyén som luktar pappa

28/9-09

Astrid ropar pappa efter att pappa rapat & säger:

Vad säger man pappa??
Förlåt, säger pappa
Nej ursäkta säger man förlåt behöver
man inte säga om man inte gjort illa någon, svarar Astrid

Vid frukost:
Jag tål inte mjölk men jag tål apelsinjuice



Jag brukar skriva upp om hon säger extra roliga saker detta är lite av vad hon sagt sen vi kom hit, jag skulle behöva ha ett block med mig för jämnan för hon kläcker ur sig det ena roliga efter det andra innan man ens hunnit blinka.........

3 kommentarer:

Lisa sa...

UNDERBART!! hi hi hi! Barn är för härliga!

Kram Lisa

Anonym sa...

Kloka lilla Astrid med sina frågor och svar. Farmors gull!!
Från Farmor

Anonym sa...

hihihi... ja du,, dem där härliga kommentarerna dem kläcker ur sig titt som tätt!!!
Jag vet inte om ett block räcker =)
Kramar
Ingrid