17 juli 2012

Byte

jag inte har varit helt nöjd med funktionen här, så har jag nu gjort en ny blogg ---> HÄR <--- jag hoppas att jag kan flytta alla mina inlägg från den här bloggen till den nya......Om det är någon som Vet Hur man Gör så snälla ge mig tips!! Jag har försökt googla, men vet inte om jag har hittat något.....

Jag skrev ett ganska långt inlägg i morse från min note i bloggers app....men det gick inte att posta =(, varken med eller utan foton. Den appen var dessutom mycket mer rörig än bloggportalens tyckte jag vilket gjorde att jag nu i morse bestämde helt & hållet att byta.....

Jag hoppas att ni som är trogna läsare även följer med mig vidare till nästa! Ni kommer att känna igen er lite iaf ;-).....

Får väl se om det blir några fler inlägg här......Om inte Tack för att ni har följt med på min resa i den här bloggen! 
 

0 kommentarer: