09 juli 2012

Blev inte så mycket oftare

Som det var tänkt....Påbörjade iaf semestern förra veckan =) som sträcker sig fram till den 13/8 då jag börjar mitt nya jobb =).....Eftersom det är semester så har vi också det traditionella semestervädret också...dvs spöregn.....översvämningar runt om i landet osv.....Svensk högsommar...Bläää säger jag & önskar att vi befann oss i Nairobi!

Mycket har hänt på kort tid...kära morfar gick bort i slutet av maj & begravningen var jättefin för ca två veckor sedan....I fredags gick mammas sambo Ulf bort mycket hastigt =( så min syster är hemma hos mamma nu så hon slipper vara själv.....Än en gång blir man påmind om hur skört livet är & hur snabbt det kan gå =(.....

I lördags var vi på konfirmation i stan.....Moa konfirmerade sig, jösses vad tiden går......
Förra lördagen hade vi kalas för fröken bus som fyllde sex år den 27/6 & på kvällen for jag & knorris med tåg till Lollo & kom hem igen i onsdags.....på tisdagen var vi på Ikea, skansen & allsången förstås =)....
 Knorris & William (Lollos son)


Mot match sa knorris innan han sprang ut 
för att sparka fotboll på gården =)


Finaste syskonen bus

Utanför Stora Tuna kyrka i lördags
på Moas konfirmation 

 

0 kommentarer: