03 november 2009

Sjuk.....

3/11-09

Kl:19:05

Min darling är sjuk viruset slog till rejält igår kväll så han är inget vidare pigg. Jag är små krasslig men på benen =). Gjorde min lektion idag på skolan sedan gick jag hem, är ledig imorgon & skall göra torsdag & fredag denna vecka. Eventuellt fortsätta med lediga onsdagar & göra fredagar ist för att kunna ha fler lektioner.....

Fröken bus är precis nattad & knorris ligger bredvid mig & pratar, skrattar, tjuter/skriker (testar rösten) & ser ut att nästan äta upp ena handen....Idag på eftermiddagen åt han hela 1,5dl gröt & mango!! Smaskigt tycker han det är, till frukost i morse åt han bara någon matsked. Han ska strax få lite ersättning & sedan ska han förhoppningsvis somna i famnen......brukar somna runt 20-21.30.....vakna 3h senare för mat sova igen ca 3h mat igen....sova ca 3h...mat....ja ni fattar ....

Jag & fröken bus gick ut en stund (1.5h) till poolen nu på kvällningen & hade tur att alla de andra familjerna var samlade, trevligt!!

Trots att jag tycker vi har skapligt svalt så är det visst 24 C ute nu, skönt!

Natti Natt på er!! Blir troligtvis en ovanligt tidig kväll i lägenheten........

Ps. För er som vill skicka vykort el annat smått, helst i vanliga vita kuvert (små som A4 spelar ingen roll=)...) för att vi förhoppningsvis ska slippa hämta ut det i stan......

Är adressen :

Susanne & Peter Boström
Gemina Court Apartments,
Apartment E4
George Padmore Road
P.O. Box 44491 - 00100 Nairobi


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var inte roligt. Skulle en viss liten fröken ha sagt. Krya på er hoppas det går snabbt över tråkigt att ligga sjuk.
Farmor (Leif är i stugan)

Lisa sa...

Hej!

Hoppas att ni snart piggar på er igen och att barnen håller sig friska.

Kram från Lisa