02 november 2009

Söndag & Måndag

2/11-09

Kl:21:20 i Nairobi

Passar på att visa gårdagen & idag med bilder & förhoppningsvis ett par filmklipp på regnet & efter regnet idag......Vi avslutade denna kväll med potatisgratäng & pepparbiff även det blev godkänt även om potatisgratängen ej smakade som hemma......Både jag & darling har något virus på g....varit trötta, frusna & smått förkylda i ett par dagar, får se vart det tar vägen......


Igår spelade vi yatzy & åt....



Kola & Nougat Smaskigt =)




Det var 2 spännande vit/beiga sniglar vid sandlådan idag



Min hand & snigeln!



Vid sandlådan i värmen idag



Fröken bus



Också vid sandlådan idag



Elstolpe på
området där vi bor.....




Vilgot tycker det är
helmysigt att bada =)
synd bara att vi ej har badkar så
vi kan bada tillsammans....


Mamma & prinsen
iklädd Astrids gamla kläder
stl:68, superstort ännu






Så här glad är jag då jag
lyckas sitta själv....Ca 5 sek åtminstone
innan jag får slagsida



Gröt & Mango Premiär idag!!
1.a omgången med tveksam min...



2.a omgången idag åt han upp
hela den lilla smakportionen!!
Och gapade ivrigt & tjöt & viftade med
armar + ben mellan skedarna =)




Pizza (dubbel) från lördagen får slinka med.....




En av flera rejäla regnskurar idag



Regnet dunstar på den varma asfalten
häftigt att se!





2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ååååhh härliga bilder!!! Pizzan såg god ut minsann!
jätetfina kort , SOM VANLIGT, på era skatter =)
KUL med smakpremiär !!!
kramar till er alla !!

Anonym sa...

Hej på er!!
Tack för alla fina bilder och filmsnuttar som ni lägger in så vi får se hur ni har det. Va det går lätt att jobba nu fram tills jag och Inger åker till er i februari.
Kramis från Farmor