23 november 2009

Dag 58: Fryser

23/11-09

Kl:13:50

Det är växlande molnighet idag & emellanåt solsken 20C & jag fryser så fort solen går i moln! Så nu har jag löst "problemet" med en tröja en liten stund iaf......

Suttit i 1 av 2 seminarier & mitt ljud fungerade denna gång iaf =) dock tappade jag nätet flera ggr, suck...alltid är det något känns det som.....hoppas på att seminariet i em går bättre.....

Vi har sagt till om att vi vill byta lght, kvinnan ska höra av sig under dagen......jag tror inte att det finns någon lght ledig nu så vi får säkert stå i kö isf.......

I morse hade vi fått mail från advokaten som undrar vem vår guardian är, så jag har pratat med organisationen här & de ska höra av sig i eftermiddag med besked kring det.....Hoppas det blir så nu då.....

Återkommer senare idag Hej så länge!!

Tack för kommentarer ni lämnar också, så roligt att läsa =)!!!

0 kommentarer: