13 november 2009

Dag 48: Ännu mer

13/11-09

Kl:17:43

Är ännu mer svälld om mitt finger nu, fram till yttersta knogen på fingret samt till knogarna vid lill- & långfingret & jag kan såklart heller ej böja fingret särskilt mycket.....Ni får dras med mitt gnäll om mitt stackars finger ett tag till alltså.......

Är visst fredag den 13 idag också, peppar peppar har jag ej märkt av någon otur förutom mitt finger då......

Imorgon eftermiddag är det dags för storbesök på skolan, spännande =) hoppas att på att få några bra foton iaf......

Nu kom det lite pizza =)......samtidigt som ytterligare en ny svensk familj kommer för att kika på en lägenhet, vi var ju bara tvungna ut för att säga hej.......Nu ska vi äta....

Trevlig Helg så länge!!!

Knorris testar lite kläder i stl.68
dem var super stora ännu.....


Sötisen =) ser ni att han fått lite längre hår =)


Kanske svårt att se, nytaget & mer svälld......



Syskonen bus & knorris




4 kommentarer:

Anonym sa...

tycker inte kläderna ser stora ut de ser ut att passa bra ju :) sött hår han fått :D

MammaSusan sa...

Kanske svårt att se på en bild, stort är de iaf....

Mr and Mrs Lorentzon sa...

awwwwwwwwwww! så fina bilder! han är ju så gullig!!!

gillar den med syskonhänderna jättemycket!

kanske vi kunde "låna" någon syskonbild till AFSA-sidan någon gång?!?!!

krya på dig!

MammaHella sa...

Det är så kul att få följa er i Kenya och att få se alla fina bilder på lillkillen och storasyster!