13 november 2009

Dag 48: Svälld & kliar

13/11-09

Kl:07:59

Har fått ytterligare ett myggbett....denna gång på ringfingret från där fingret sitter fast till
nästa led...det kliar som bara den & jag är svälld så jag knappt kan böja fingret, typiskt......
Tycker lite synd om mig själv, hatar myggbett.....Betten här nere blir som 1-5 kronor iaf på mig & darling då vi hemma i Sverige är känsliga för mygg & tycker vi har fått stora bett då....dessa är alltså mer än dubbla stl...ändå är myggen hälften så stora........

Dags att bege mig i en taxi mot skolan!
Ha en bra dag!!!





2 kommentarer:

Hanya sa...

Aj aj aj...ser inget vidare ut. Mitt favvotips mot myggbett är att blöta upp en alvedon och stryka smeten uppepå bettet. Tar bort klådan på några minuter. Ha en god helg! Kram

Tessan sa...

Shit, det var inga dåliga "blaffor" ni får... Hoppas att det inte blir så många åt gången iallafall. Är det mycket mygg där ni bor?