12 november 2009

Dag 47: Jobbat & 3h

12/11-09

Kl:18:06

Min handledare var sjuk idag så jag fick ta över hennes lektioner & det gick bra =). Genomförde även min tipsrunda som planerat & det tyckte dem var mycket roligt halva gruppen fick 8/10 rätt =) kändes bra att det ej var för svårt =).

När jag kom hem gick vi till poolen på en gång & 3h försvann på ett litet kick, knorris sov 2h 45min av tiden =) fröken bus lekte i den nyinköpta poolen som pappis gick iväg & köpte medan jag passade på att bygga på min solbränna & fröken bus lekte med vattnet i sin lilla balja.....När pappis kom tillbaka med pool hade han bl a mars-glasspinnar med sig *gott*.....

Jag ska fortsätta plugga när våra juveler har somnat, just nu är det för livat för att jag ska kunna koncentrera mig....pappis är hos herr P & fikar lite....2 av fruarna i de andra familjerna är på bio i kväll, jag valde att stanna hemma då jag behöver fortsätta plugga......
Annars inget speciellt dagarna kommer lika snabbt som de är förbi & redan fredag imorgon igen!!

Just
ja höll ju på att glömma att berätta....på tisdag ska vi visst få träffa vår advokat, spännande!!! Känns bra att vi nu får den advokat vi ville ha från början, hoppas på att vi ska ha medvind framöver, inte för att jag längtar hem tvärtom, samtidigt som jag ändå vill hem medan knorris är liten, kluven.......

0 kommentarer: