01 december 2009

Dag 66: Kort inlägg

1/12-09

Kl:18:39

Lite bättre idag, lite mindre feber iaf men hosta & mer förkyld ist, har varit ute en stund idag för att få lite luft.....
Imorgon kl. 14.30 har vi vårt 2,a hembesök samt första träff med guardian samtidigt, så jag ska trots feber baka en äppelpaj om jag nu får tag på receptet samt ett rivjärn, annars får jag baka imorgon förmiddag.......
Var ju tvungen att avsluta flätningen jag påbörjade igår så fröken kunde gå ut idag (fast jag egentligen ej orkade) & så här blev resultatet.......Både fröken & jag blev nöjd =)....

Bilder


Bakifrån


Framifrån/uppifrån

Knorris nöjd & glad i hängstolen som vi fått av familjen
Andersson =). Den har varit utlånad till
fam P ett tag & är nu tillbaka.





Hur ska jag nu få upp smulorna...?



Ute i vagnen vid sandlådan idag...


2 kommentarer:

Ingrid sa...

Snart kommer jag inte på några nya ord att andvända, så jag kör på med dem gamla... =)
Underbart fina bilder på era barn =)
KRYA PÅ DIG!

Marie sa...

Ja kalendrarna blir bara sämre och sämre, bättre att de kör repriser av de gamla.

Du kan säkert kolla på årets julkalender genom SVTPlay om du vill :-)