15 december 2009

Dag 80: Bakning & inslagning

15/12-09

Kl:23:19

Fröken bus har mått mycket bättre idag, i stort sett feberfri, lite förhöjd temp på morgonen & lite feber på kvällningen. Hon ville ut & leka lite idag så vi hamnade vid poolen med familjen H.

Jag har bakat pepparkakor & lussekatter som blev mycket goda om jag får säga det själv =) bättre än hemma, "måste" ju vara en kombination av saffranet jag köpte hemma som kostade skjortan & den hemliga ingrediensen här ifrån ist för kesella som ej finns..... passade även på att göra jordnötskakor som jag ännu inte hunnit provsmaka......Jag fuskade med pepparkakorna & gjorde skurna pepparkakor eftersom fröken ändå inte skulle & ville vara med & baka........

Håller nu på med att slå in den lilla julklappsskaran....kanske att det hinner tillkomma någon liten klapp innan julafton.......

Imorgon har vi hembesök av guardian igen därav allt bakande, inslagning av klappar & städning (skall göras i morgon det sista innan hon kommer)......

Internet
fungerar just nu inget vidare, suck....vi tappar connection var annan minut & oftare än så.....just nu har vi dock haft it lääänge i sträck dvs ca 3min.......Inga bilder idag kanske imorgon....

Natti Natt!

2 kommentarer:

Fam H sa...

Vi intygar, det var jääätte gott! ;-) Fam H

Anonym sa...

Jag säger som min mamma brukade säga "Behöver det vara så här gott?" Farmor Gun-Britt