02 december 2009

Dag 67: Besök

2/12-09

Kl:15:59

Vi har haft vårt andra hembesök samt första träffen med vår guardian, det känns så bra!! De var imponerade över min frisering på fröken bus & de sa att det var lika proffsigt som hos frisören då blev jag 1m längre =).....De fick äppelkaka & vaniljsås (hemmagjord även den) som de aldrig tidigare hade ätit, det tyckte det var mycket gott (sa dem iaf =)....) Vår utredare skröt lite mer om mig & sa att jag bakar så fantastiskt =).......
Även om detta bara var den första träffen med guardian så känns det tryggt & mycket bra. Jag passade på att ställa lite frågor inför första hearingen också, känns inte så annorlunda än när vi var i SA, spännande ser fram emot första hearingen, när nu den blir.......

Nästa träff med guardian blir den 16/12 & vårt sista hembesök blir den 23/12 & samtidigt skall vi träffa guardian sista gången innan 1,a hearingen......

Idag är jag förresten feberfri =) fortfarande förkyld men de brukar ju kunna sitta i ett tag, skapligt pigg också, just nu iaf.

Återkommer kanske senare.....Hej så länge =)!!



3 kommentarer:

Lisa sa...

Klart de bvar imponerade! Det är jag och tycker det blir så fint. Kul att bjuda på något de inte smakat förut. Hur många hearings är det?

Skönt att febern gett med sig, hoppas resten ger sig snart med.

Ha det så bra!
Kram Lisa

Hanya sa...

Härligt att allt går så bra. Du är så skönt positiv till allt och det är superbra! All lycka till er familj!

mormor pådistans sa...

Va kul med bilden i tidningen. Den är. gör bra.Snöat pyttelite och - 11 i morse. Kram