06 december 2009

Dag 71: Inget vidare

6/12-09

Kl:19:26

Förutom att vi båda (jag & darling) är mer förkylda så är det ingen skillnad från igår, febern, hostan m.m håller i sig.....
Jag har ej varit ute på hela dagen super tråkigt då det varit alldeles soligt & varmt, darling var tvungen att ta en taxi fram & tillbaka Nakumatt då vi nästan hade slut på vatten så han bytte våra två 20L dunkar.......

Familjen H tog med sig fröken bus till poolen ca 2h idag , super snällt Tack igen!!! Fröken skötte sig bra =). Hon trampade på ett bi så fru H tog bort den med tagg & allt, som tur var blev det knappt något märke & hon blev ej ledsen heller, skönt =).

Av en händelse då jag kikade på Länk-----> http://www.etrendstore.se efter lite roliga prylar hittade jag denna ursöta robot Länk-----> "Pleo" som jag helt har missat! Har kikat på lite youtube klipp med Pleo ursött =), det visade sig visst att även lilla söta Pleo kan bli Länk---->förkyld en sådan vill jag ha (finns i varierande priser beroende på vart den köps), Vilgot tyckte den var urkul också han satt & hoppade i mitt knä (nytt för dagen) när pappa tog fram kameran för att filma var kameran så intressant att han glömde av att hoppa.......

Framåt kvällningen knackade det på dörren utanför stod fru P med lilla tomtenissan I i famnen de kom med en påse svenskt lösgodis & ett vykort till låns med en hälsning från familjen Andersson!! Tusen Tack för det smaskiga godiset =)!!!

Det är meningen att jag skulle lägga upp 4st bilder i detta inlägg, just nu går mina planer inget vidare......JO nu =) kommer första bilden, brukar oftast fungera då jag ska skriva att det ej går....


Syskonen Bus Boström =)



Godiset från Familjen Andersson =)



Ursöta lilla Pleo får avsluta detta inlägg






4 kommentarer:

Hanya sa...

Hoppas ni kryar på er! Jobbigt att vara sjuka när det är varmt ute... och vad gott med godis! V & A är så söta ihop, riktiga gullungar *kram*

Anonym sa...

Hoppas att ni snart mår bättre.
URSNYGG bakgrund, riktigt julit med snön som faller.

Kram Ylva

Lisa sa...

Krya på er! Låter inte bra att det går tyfoidfeber, hua! Hoppas ni "bara" åkt på en vanlig förlylning.

Har läst i kapp bloggen nu, har varit i Sthlm med barnen över helgen.

Ha det så bra! Vilken mysig julstämning ni fått till!
Kram

Ingrid sa...

Vad trevligt med lite överasskande godis,, och dessutom från Sverige =) hihihi...
Bakgrunden är jättefin!
Kortet på syskonen Bus är helt fantastiskt... det är inte alltid man får ett kort där BÅDA är nöjda, och kikar in i kameran =)
Well done!
kram på dig!