05 december 2009

Dag 70: Sjuka

5/12-09

Kl:21:30

Suck nu sitter/ligger vi både jag & darling med denna förkylning, darling ligger några dagar efter mig & har än så länge snuva, halsont & feber.....Jag har nu feber igen, snuva, hosta & fortfarande knappt någon röst......

Hoppas bara våra små skatter klarar sig, då är vi nöjda, finns inget tråkigare än att ha sjuka barn.....

Som ni kanske ser har jag ändrat bakgrunden, vad tycker ni? Jag ska kanske ändra bloggmallen också & göra ett nytt kollage som header om jag törs så jag inte förstör alla tillägg (gadgets)....

Hej på ett tag!!

1 kommentarer:

Maria sa...

Superfint i bloggen, tänk om snön som singlar ner där kan komma även här...det lilla som kom har regnat bort igen....ser ut att bli en grön jul även här hemma...menmen än finns hoppet. Kram