27 december 2009

Dag 92: Accent

27/12-09

Kl:10:16

Vilgot har sovit 2 HELA nätter i rad, han har alltså inte vaknat för att vilja ha mat =) *glad*....
I morse låg han i sin säng & pratade Mamma & Pappa sa han i omgångar (första ordentliga pappa!) sedan kom ett Heelloo med en riktigt rolig röst & accent det lät som taget ur en film ....synd man inte har en bandare på för jämnan tänk så mycket roligt man skulle fånga då!

Jag är fortfarande otroligt nöjd över min prestation med frökens hår =) så roligt men tidskrävande eller snarare tålamodskrävande var det mestadels för min del, fröken är så duktig & vet vad som gäller då vi ska fixa håret......


1 kommentarer:

Ingrid sa...

God fortsättning!!! Jag har nte varit in på bloggen på några dagar nu,och jag ser att jag har missat ett helt gäng med underbara bilder på er och barnen =)
Vad bruna och fina ni blivit också!!!
Jättefina flätor på Astrid, hon är verkligen jättevacker, och precis som du skriver ser hon bra mycket äldre ut än vad hon är!!!
Ser man bara kortet skulle man kunna tro att hon är 6-7 år om inte mer... =) Lillgammal tjej ni har där !! =)

Nu ska jag pyssla lite här hemma, imorgon drar jobbandet igång igen för min del,, suckar, pustar och stönar!!

Massa kramar Ingrid