14 december 2009

Dag 79: Tillbaka =)

14/12-09

Kl:11:55

Nu verkar det som att internet fungerar igen =), tråkigt bara att det ej fungerar på helgerna då man oftast har mer tid eller är i mer behov av it kanske jag ska säga ist.....

Vår utredare ringde i morse & ville ha de 2 kort vi skall ge henne i fotoutskrift mailat nu för att kunna göra allt färdigt till den 30/12 så vi kan få rapporten inregistrerad i tid & få könumret till domstolen....låter ju bra iaf =)........

Skall strax ha seminarie så jag ska ej bli långrandig just nu. Knorris har nyss somnat, darling är till affären & handlar det som fattas så jag kan baka sen inför hembesöket på onsdag, fröken bus är också hemma med mig & städerskan står i köket & diskar för fullt........

Jag återkommer i eftermiddag/kväll med ett gäng bilder & berättar kanske lite mer om Jolly Rogers & luciafirandet på ambassaden igår.......

Hej på ett tag då.....

1 kommentarer:

mormor pådistans sa...

Hoppas Astrid mår bättre idag och att inte VIlgot blivit sjuk. Vilka härliga bilder. Kramisar till Er alla.