07 december 2009

Dag 72: Fast igen

7/12-09

Kl:19:32

Nu så mina vänner har jag än en gång fastnat på facebook.....eftersom "alla"andra har det har jag nu öppnat mig ett nytt konto, får se om jag stannar för gott denna gången då.....Nu håller jag på att fixa min profil, ladda upp lite foton osv.......

Jag är något bättre i rösten har dock hostat nästan hela natten ca 2h sömn sittandes i soffan har det blivit.....darling är ännu mer förkyld & har högfeber nu 39.1, jag ligger på strax över 38......det växlar....Vi var ute en stund idag då städerskan storstädade på fm, sedan satte vi oss i skuggan vid poolen med fam H ett tag, skönt att sitta ute & få frisk luft samt få prata lite strunt =).....

Nu sover våra små juveler.....knorris vaknar runt 23-tiden iaf nu senaste veckan för mat sedan mellan 3-4 & 6-7 även då för mat.....

Inget annat nytt så jag avslutar här.....Hej så länge!

1 kommentarer:

Ingrid sa...

Ja som du vet, så har jag ingen facebook... har inte kommit till den punkt där jag vill ha en... men om du skulle fastna på riktigt, tala gärna om för mig vad som är så bra med det,,,hihi....
Så länge det finns hopp vet du =)

Kram