18 augusti 2009

Upp & ner

18/8-09

Kl:15:11

Går min förkylning likt en långsam berg & dalbana......just nu går den utför.....var pigg på fm men efter 12.30 har det gått åt andra hållet......

Behöver jag säga att vi fortfarande inte hört något???? Mailade igen ifa mitt mail kommit bort....antar att de är ganska less på mig (oss) vid detta laget, har mailat ett antal ggr tidigare med massvis med frågor......

Min vän Ylva ringde tidigare idag hon tror vi kommer få besked om papperen denna vecka & bb nästa vecka.....Önskar hon kan ha rätt, jag har iof för "länge" sedan omkring då vi skickade papperen sagt att vi kommer få bb i slutet av vecka 35 för då har vi väntat 7,5 mån sedan vi startade utredningen + att vi har bröllopsdag & när vi hade skickat våra papper till SA fick vi vänta 7,5 mån på bb.......just nu känns det fortfarande som att vi aldrig någonsin kommer få ännu ett magiskt samtal....

Måste skärpa mig & ta tag i vad som skall läsas till nästa vecka också, i vanlig ordning har jag knappt läst något alls (minns inte ens vad jag läst hittills) det är en bok på 171s som skall läsas samt 159s som skall läsas i en annan bok.....

Hoppas att i nästa inlägg skriva om mailet vi väntar på.....

0 kommentarer: