07 augusti 2009

Hann tänka Nu....

Kl:08:32

Halvt om halvt vaken inatt kl.00.30 trodde jag att jag skulle kvävas. Jag svalde & satte mig upp med ett ryck, jag fick inte luft för jag hade svalt i fel strupe, kunde inte hosta, pulsen steg & paniken med den. Jag hann tänka nu dör jag, nu ligger jag död i morgon bitti när darling vaknar.......Tillslut pep & väsde det från mitt bröst när jag försökte få luft, lyckades såklart hosta/harkla ordentligt så allt släppte. Men fy så rädd jag blev, det var inte första & säkert ej sista gången, men 2,a gången då jag verkligen trott att jag ska dö av att jag ej får luft. Min 1,a gång var under högstadietiden då jag fick ett stressastma anfall. Konstigt nog var detta mer skrämmande iom att jag höll på att somna, maken låg bredvid snarkades för hela kvarteret (kändes det som iaf) hade i paniken försökt väcka honom men lyckades inte

Nåja nu sitter jag iaf här med en trött fröken bus hopkurad i soffan framför Disney channel, "L" (snickaren) skall komma nu klockan 9, annars hade jag sovit ett tag till, tog många timmar innan jag kunde somna igen & fröken bus var vaken till 03.30, hon vaknade av Zoya som smitit upp på övervåningen vid 23-tiden & levde rövare.

Återkommer under dagen Hej så länge!

2 kommentarer:

Tessan sa...

Men gud vad otäckt!

NoOne sa...

Jisses..Va' hemskt!!
Nu blev kommentarerna på rätt inägg ;)Så ta bort det som fel är du snäll,du har ju kommentarerna före själva inlägget,är inte van vid de....

Var rädd om er *Kram*