12 augusti 2009

Svårt att somna

Kl:12:22

Hade både jag & darling i går kväll.....vi pratade om vår kommande resa till lillebror/lillasyster, om mina studier (kom på att jag måste ta en veckas ledigt första veckan med nummer 2), svininfluensan & ditten & datten.......Vårt samtalsämne gjorde ju det inte lättare att somna kan jag säga.......

I morgon ska både darling & fröken bus till tandläkaren (olika tider) fröken ska på sin första kontroll, spännande tycker hon att det ska bli, hoppas det håller i sig i framtiden också.....

Idag har vi inga speciella planer förutom en stunds ute lek & läsning för min del.

Mina vita klätterrosor på baksidan har smått börjat slå ut =) jag trodde faktiskt inte det skulle bli något alls med dem i år, då det bara var ett par korta gröna stänger när jag köpte dem, har haft tur med mina inköp av blommor hittills i år =), till & med min vita Hortensia börjar ta sig på nytt igen efter att ha blivit genom dränkt av allt regnande.

1 kommentarer:

Familjen Junge sa...

Förstår att det är mycket som rör sig i huvudet, så spännande!!!
G har varit hos tandläkaren idag, var för några månader sedan men då vägrade han öppna munnen. Det har vi bearbetat sedan dess och idag gick det hur bra som helst.
KRAM