24 augusti 2009

Delvis sann mara??

24/8-09

Kl:10:19

Inatt har jag haft ännu en konstig dröm, denna gång var det en form av mardröm dock inte så läskig, men ändå en mardröm......Vi hade fått en liten dotter bara det att när vi fick henne var hon inte brun alls??? & hon var inte vacker....ush så jag skämdes, jag tyckte inte om henne & jag kämpade verkligen för att tycka om henne & tycka att hon var vacker, vi vågade ej säga till att vi måste ha fått fel barn det var ej vår dotter...när de skulle fylla i "utskrivningspapper" skrev de barnet flera månader äldre än vad de hade sagt att hon var.......

När vi väntade på fröken drömde jag den ena konstiga drömmen efter den andre men fick aldrig se barnets ansikte, veta kön, jag hade inga saker bara barnet osv, men en vecka innan vi fick bb visste (jag) vi kön, såg barnets ansikte hade allt vi behövde osv.......precis som nu även om det var fel? barn vi hade fått........Kanske att det ändå närmar sig bb????.......Vi får se vad denna vecka för med sig förutom en massa studier för min del......

Nu ska jag fortsätta min läsning.........God förmiddag!

1 kommentarer:

Lisa sa...

:-) Ja, ibland drömmer man konstigt. kan tänka det var läskigt även om det låter smålustigt efteråt. Hi hi. Hoppas att ert efterlängtade bb kommer snart. Längtar efter DET inlägget.
kramar