04 augusti 2009

Glöm Inte

Kl:11:39

Att Rösta på min blogg =)! Snälla! Jag skulle bli Så Glad om jag kunde vinna!
För alla röster jag hittills fått!!


Vi ska strax ta oss en cykeltur till affären för att handla det som fattas för att jag ska kunna baka matbrödet, som skall jäsa i minst 5,5 timmar.

I morgon kommer vår vän snickaren & ska fixa den bärande delen i köket/matrummet, antar att han först ska hit & kika vad som behövs handlas & återkommer säkert en annan dag för att ta bort balkarna. Får se vilken dag Ola kommer & fixar elen så vi kan måla det sista också, så det blir färdigt någon gång........

Återkommer senare, Ha en bra dag!!


1 kommentarer:

Kallas för mysen sa...

röstade i dag igen då var ställningen så här :(

Vilken blogg gillar du bäst?

*
(2%) Chevroleva
*
(19%) Ellas Inspiration
*
(38%) Heyli
*
(25%) MammaSusan
*
(17%) Min värld…