26 augusti 2009

Fin i håret......

26/8-09

Kl:19:52

Jag sitter vid min dator & håller på med skola, fröken pysslar vid sitt bord som är placerat bakom fåtöljerna ganska mitt i rummet, dock ej så jag ser ordentligt vad hon håller på med......

-Åhh vad fin du blir i håret, vad duktig du är....-Mamma jag gör fin frisyr på dockan!.......
Fröken fortsätter prata med sin duktiga docka......efter en stund kikar jag vad hon gör......

Mycket riktigt nog gör hon dockan fin i håret....dock inte på så vis som jag trodde......hon har hämtat sin egen hårinpackning från hyllan i badrummet & sedan har hon såklart haft en hel del i dockans hår för att hon sedan skulle göra en fin frisyr........Kunde ju inte bli arg på fröken & medan jag försökte hålla masken påpekade jag att det inte var till för dockans hår utan hennes hår & sa att hon ej fick göra om det, sedan hjälptes vi åt att tvätta dockans hår........

Nu är det jag som ska bli fin i håret sitter med hårfärg som skall sköljas ur om ca 15 min.....

Avslutar med några bilder från frökens frisering av dockan......



Går det bra dockan? Känns det bra?....


1 kommentarer:

Anna sa...

Härligt!!! Ni ska snart få ha frisyrskola med mig =)
/ Anna