10 augusti 2009

Kalender m.m

Kl:19:44

Jag & fröken bus tog oss en tur in till stan i regnvädret, jag köpte mig en ny Lärar kalender & fröken fick välja en bok, hon älskar ljudsagor så denna gång valde hon Den lilla Sjöjungfrun vilket hon ville lyssna på när hon skulle sova ikväll......

När vi nästan var hemma vid 16.30-tiden kom vi in i världens oväder det regnade så jag såg inte vägen sedan dess har det regnat & åskat, ännu är det alldeles mörkt på himlen & det mullrar emellanåt......

2 familjer fick idag BB från Kenya Grattis igen till er :-) Så roligt när det kommer BB & ännu roligare då det blir fler samtidigt. Vår handläggare är tillbaka nästa vecka & då hoppas jag få veta lite mer om våra papper.....


Några bilder:


Fröken med sitt frisör huvud


1 kommentarer:

simone sa...

Vilken söt dotter du har :)