05 augusti 2009

Gott, funderingar, ev klädproblem

Kl:11:17

Till frukost i morse åt vi det goda nybakade brödet, som blev färdigt sent igår kväll.

Idag kommer snickaren då, jag ska fixa i ordning lite innan han kommer i eftermiddag/kväll, ska även ringa Elda-butiken & höra om det går att vrida lite på vår kamin & om vi kan göra det själva, annars tar vi det när vi kommit hem från vår resa.

Hoppas på att få höra något om våra papper nu (helst igår :-).... ) vill ju få BB så vi vet vem vi väntar/väntat på, vill handla kläder m.m till lillebror/lillasyster. Än så länge har vi (jag) inte handlat någonting, så skulle vi få en pojke denna gång måste vi inhandla det mesta, så det vore smidigt om vi fick en flicka till då vi har massor från fröken bus sparat, även om en del fungerar utmärkt till pojke också......Jag har än så länge inte den blekaste aning om varken kön eller ungefärlig ålder....När vi väntade fröken bus visste jag exakt 1 vecka innan BB, skumt!
Förutsatt att våra papper är/blir godkända:

Vi är på vecka * av vår väntan på BB:
1 2 3 4 5 6 *7* 8 9 10 11 12

(Imorgon kan jag ändra till v8!! )

Hur många veckor till Tror Du att vi behöver vänta??
Vilket kön Tror Du vi får?
(Pojkar är vanligast, hittills har det varit blandat)



Vad har du för favorit bröd? Köpt eller hembakat?


Ps. Rösta gärna =) D.s

8 kommentarer:

Tessan sa...

Jag tror att ni får vänta till vecka 10 och att ni får en flicka till.

Kallas för mysen sa...

jag hoppas på en liten pojke:)

Familjen Junge sa...

Jag tror att ni får en liten kille och lillebror till Astrid.

Det är så roligt att ha både en pojke och en flicka!!!
KRAM

Anonym sa...

Jag tror att ni får max vänta 3veckor till och att det blir en kille!!
Kramar Ylva

Kallas för mysen sa...

Du har ju inte berättat vad ni funderar på för namn till den lille :)

MammaSusan sa...

Kul att ni vill gissa =) spännande att se vem så kommer närmast!

Namn har vi några favoriter, men vill ej säga något förens vi vet vem vi väntar på =)

Anonym sa...

FåR mAN InTe VÄLja SJälV ViLkEt kön?¿?¿

MammaSusan sa...

Nej, varför skulle man få det? Man kan ju ej välja om man får biologiska barn.