27 augusti 2009

♥♥♥♥

27/8-09

Kl:10:59

4 år som gifta firar vi idag (vart tar åren vägen egentligen???)
Vi ska som jag tidigare skrivit först bowla (ist för bio) sedan äta på favorit restaurangen "S1".....sover hos Gummit & Leffe inatt & imorgon ska vi ut på stan jag, fröken & Gummit (farmor).....

Vi har fortfarande ej fått något besked om våra papper & jag känner mig på ett konstigt sätt lugn samtidigt som jag vill .....Idag är det exakt 10 veckor sedan papperen skickades......


Velar gör jag i vanlig ordning också....angående val av inriktning för denna termin...suck.....hade ju bestämt mig så blev det annat ändå & nu vet jag varken ut eller in......Jag vet att jag borde följa mitt men jag vet inte om det skulle bli bra om det fungerar vill säga.....Och vem ska isf veta det om inte jag vet??? Ska se om jag får tag på kursansvarig idag & se om jag kan bli något klokare i frågan......

Skulle ha lagt in ett bildspel från vår bröllopsdag också, men de får bli en annan dag, då jag bara har 1 bild på denna dator (ska scanna in fler).........

Ha en trevlig Dag!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på bröllopsdagen!!
Hoppas det löser sig med studieplanerna..
Ha en trevlig dag/kväll!
//Ann-Sofie

Tessan sa...

Gratulerar på bröllopsdagen!! Hoppas ni får en fin dag/kväll!

Kallas för mysen sa...

fort det går :) minns eran dag som om det vore för några veckor sedan :) Stort Grattis :)

Lisa sa...

Grattis på bröllopsdagen så här lite i efterskott!! Hoppas ni hade det trevligt.

Kram