03 augusti 2009

Nominerad =)

Kl:11:23

Min blogg har blivit nominerad i Vi i Villa så ni som läser min blogg är välkomna att lägga en röst på mig =) röstningen pågår fram till 23 augusti!

Postbilen har precis kommit så jag ska strax gå ut & se om det kommit något intressant. Hade hoppats på ett mail från vår organisation.....men inte idag heller....vi ska få besked på mailen när våra papper är godkända....& det är hittills tyst, mycket tyst........

Ska försöka måla färdigt frökens bord & stolar & fortsätta plocka på övervåningen, det är saker som skall upp på vinden m.m

Återkommer kanske under dagen med någon bild eller 2!

Hej så länge!


5 kommentarer:

Lisa sa...

Självklart röstar jag. Kul! Lycka till!

kram Lisa

inkas sa...

Vilken blogg gillar du bäst?(0%) Chevroleva
(0%) Ellas Inspiration
(0%) Heyli
(83%) MammaSusan
(17%) Min värld…

aktuell ställning kl 16:15

MammaSusan sa...

Tack =)

Spännande, men det är lång tid kvar innan röstnigen är avslutad, kul att ni röstar. Tackar så mkt =)

Kallas för mysen sa...

Jag har också röstat :)

Tessan sa...

Vilken kul grej, jag har röstat på dig nu =)