16 augusti 2009

Tv-spel & samtal

16/8-09

Kl:19:07

I väntan på att vi skulle få besök tidigare idag passade fröken bus på att spela lite Super Mario så här såg det ut =)




På kvällningen har fröken bus pratat med moster på Skype hon pratade om att hon lekte med Wilma + Viktor igår, att vi var på promenad & hon gick medan de åkte i hennes vagn, att hon idag gjort illa sig lite på höger ben, att hon fått en ny fin bilstol & en massa mer som jag ej minns.......moster eller vem hon nu pratar med brukar knappt få en syl i vädret =).......
Nu sover fröken & vi ska äta lite gott & sedan se om det finns något att se på tv.n........


2 kommentarer:

Kallas för mysen sa...

Fröken berättade också att det var förfärligt att det regnade ute :) så söt hon är :) sen frågade hon mig vad jag gjorde då sade jag att jag Var i Norge då frågade hon mig om det var säkert :) hehe

NoOne sa...

Såå söt liten Prinsessa ♥...