04 augusti 2009

Lååång väg!

Kl:17:09

Envisa älskade fröken bus skulle såklart cykla på sin cykel upp till affären, ist för att sitta i cykelsitsen på min cykel......Det blev en lååång väg dit & hem, med en fröken som var super duktig på att cykla hela vägen dit & hem!
Jag hade tur också, våra vänner (närmsta grannar) kom tutandes förbi i bilen då vi var på väg hemåt & jag bar 2 tunga matkassar samtidigt som jag höll i frökens flagga på cykeln som lite säkerhet.....de tog mina kassar så jag slapp bära dem =).
Väl hemma igen tog vi oss lite glass, vi har fått sommarvärme ute igen, Härligt!!

Brödet står på jäsning & ska jäsa några timmar till, typiskt mig att alltid starta bak så jag får hålla på långt in på nätterna......funderar på om jag ska slänga ihop en kladdkaka också när jag ändå håller på....har varit grymt sugen på choklad i några dagar......


Kom på att jag ej visat bild på nya gardinen i hallen (köpt på Åhlèns)
Så här kommer en bild:
Svärfar ska göra nya fönsterbrädor åt oss inom kort....
därav inga blommor etc.



Min skatt på väg till affären....


0 kommentarer: