17 augusti 2009

Inget vidare

17/8-09

Kl:19:44

Mår jag börjar bli genomförkyld, känner mig hängig & febrig......Det har varit på g länge men inte brutit ut, så nu hoppas jag det bryter ut ordentligt så jag snabbt kan bli frisk.

Blev inget mail idag från organisationen.....fick ist från ansvarig av Lärarprogrammet ett förslag på att fortsätta med inr förskola/förskoleklass denna termin & då ha VFU.n 1dag/v i 15 osv, jag tyckte det lät som en bra idé eftersom jag säkerligen kommer ha mina tankar på annat mestadels av tiden.....Har mailat rektorn på svenska skolan i Nairobi & hoppas få svar inom kort.

Tiden idag har gått så sakta klockan har ju inte ens passerat 20.00, fröken har sovit sedan 18.30-tiden & jag känner mig helt färdig, ikväll kommer det med all säkerhet att bli en tidig kväll.

Godnatt!


2 kommentarer:

Lisa sa...

Hoppas du kryar på dig snart! Det är så spännande att kika in hos dig. Kikar in varje dag även om jag inte alltid skriver en kommentar.

kram Lisa

Familjen Junge sa...

Håller tummarna för att det ska gå över fort, så att ni är pigga och krya när det magiska barnbeskedet kommer!!!
KRAM