06 augusti 2009

Genomfört

Kl:12:01

Mitt byte av inriktning är visst genomförd, från inr. Förskola/Förskoleklass till Tidigare åldrar, enda skillnaderna i mina studier nu kommer att bli VFU längd & plats samt att jag kommer läsa 2 terminer Eng så jag blir behörig lärare till åk 9 i Eng & i matematik om jag ej missuppfattat, övriga ämnen (Kemi, Fysik, Biologi & Sve) kommer jag vara behörig i till åk 7.
Får se vad jag tycker om mitt val av byte efter denna termin, tror det kommer bli bra i slutändan , ser fram emot Svenska skolan i Nairobi då jag verkligen får lyfta fram mina engelska kunskaper =). Vecka 36 1-2/9 skall vi vara inne på campus igen, ska bli roligt då det visst skulle vara mycket praktiska övningar då =).

Solen skiner & det är härligt varmt ute idag =), jag ska ta med mig min studentlitteratur ut i solen & försöka läsa medan fröken bus leker.

Ingen "L" (snickare) kom igår, gick ej att få tag på honom heller....får se om vi kan nå honom idag då....hade ju varit bra om han iaf hört av sig & talat om att han ej skulle komma, så man vet det...


1 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Hej Hej!

Jag glömde ett till likhetstecken på FL:)) Vi är båda studerande vid Högskolan, fast jag i Gävle...

Kram Teres