11 augusti 2009

Bättre

Kl:18:29

Nu så har jag nyss dammsugit, städat & tvättat.....Läsningen tar jag innan jag ska sova & skriva lite till gör jag nog i morgon.
Fröken bus + Zoya är ute på gården medan darling klipper gräset så det är skapligt lugnt inne, disney channel är på tv.n antingen den kanalen eller barnkanalen är på då & då fram till fröken ska nattas.......oftast är det mest jag som tittar medan fröken leker......
Huvudvärken är bättre & så även vädret efter en rejäl regnskur =)

Min syster har haft hundratals (+500 st) besökare igår & idag på sin blogg, hon brukar knappt ha 10st per dag....visar sig att någon länkat till hennes blogg & refererat den som en nakenblogg Önskar dock att jag kunde ha iaf hälften av hennes besökare hon har haft nu, även om det är roligt att jag har de jag har per dag =) men liiite avis i antal besökare är jag =)

Vad tycker du om Min bloggs nya utseende??

Jag & Zoya tidigare idag




3 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Jättefin, speciellt med bilderna som snurrar på sidan...

Kram
Teres

Maja T sa...

Jag gillade den andra bättre. Eller så är det bara att det känns ovant att läsa den här nya. Den förra var mer lättläst.

Sussi sa...

Det känns mer rörigt nu måste jag säga. Den andra var bättre.