31 augusti 2009

Ny vecka igen då......

31/8-09

Kl:11:08

Ska strax baka en kladdkaka.....snickaren "L" kommer ikväll mellan 18-20 & fixar den bärande delen, äntligen =)!.....

Jag ska se klart en föreläsning & läsa ett kompendium så mycket annat tror jag ej jag hinner med idag.....några varv med dammsugaren måste tas samt stoppa in några maskiner tvätt också (som alltid).......
Imorgon & på onsdag är det campus träff igen, det ska bli trevligt, några nya i gruppen har tillkommit denna termin också. Måste försöka komma på vad jag ska göra under min VFU också, vad jag ska planera för något, inte det lättaste då jag ej känner barnen samt att de är födda 06-08 inte så stora mao.....en spännande utmaning......

Ännu inga nyheter från organisationen, önskar att det ska komma ett mail under denna vecka....eller såklart ännu bättre ett magiskt samtal förstås......

 Ska ta tag i mitt kladdkake bak så den hinner svalna ordentligt innan vi ska äta den ikväll.......

0 kommentarer: