16 augusti 2009

Lite besök

16/8-09

Kl:11:49

Leffe, Gummit, Inger & Lennart kommer snart hit från sommarstugan, för att kika hur det blivit sedan vi målat & tagit bort väggen, den bärande delen är fortfarande kvar får se när "L" hör av sig & kan komma & fixa den delen.......

Darling ska ut & åka cross någon gång i eftermiddag.....Det är blåsigt & kallt ute så det blir ingen fisketur.....Känner mig lite halvkrasslig & tror jag har en ögoninflammation på g.....har frusit i flera dagar & gör det fortfarande, ska nog göra en eld senare då min darling åker cross.....

Idag fick jag sovmorgon darling & fröken gick ned vid 8-tiden & jag vid 10 =) behövdes, även om jag ej sov så kunde jag iaf vila lite till......

Även om jag inte brukar gilla söndagar så känns det bra idag för jag hoppas & tror vi får höra något imorgon kring våra papper......

Får se om jag har något att skriva om senare återkommer isf Hej så länge!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ja vi får hoppas att känslan är rätt och att ni får höra något imorgon!!!!!

Kallas för mysen sa...

Hoppas jag med att ni får reda på att era papper är Godkända :D