25 augusti 2009

Fullt upp

25/8-09

Kl:12:34

Har kikat på en föreläsning, läst, varit ute en liten stund med fröken som har målat med vatten både här & där..... & nu har vi precis ätit lunch...
Klockan 13-16 idag har vi introduktion för denna termin.....

Typiskt någon ringde precis en halv signal på hemtelen....vilket gjorde att jag ej kan se vem som ringde....även om jag vet att vi måste? få besked om att papperen är godkända innan ett bb kan komma så hoppar jag till varje gång det ringer på hemtelefonen för det så sällan är någon som ringer på den.......hoppar iof till då det ringer i mobilen också om jag ej känner igen ringsignalen....


Mina syrenhortensior
har delvis fått en fin fin rosa färg
pga ph-värdet....


Hej på ett tag......

1 kommentarer:

Familjen Junge sa...

Vad använder du för snoddar till Astrids hår när du gör frisyrer på henne? Svårt att hitta bra snoddar tycker jag.