03 juni 2009

Vovve på vift

Kl:22:47

För omkring 30 min sedan ser jag grannens hund som strosade omkring ute på vägen & ingen matte el husse i synhåll, först tänkte jag att de gått i förväg...men efter en liten stund ser jag vovven R själv igen gåendes åt motsatt håll , försvinner ur synhåll kommer åter efter några min påväg hemåt igen.....så jag går ut & han kommer glad till vår grind...följer med honom hem & husse till R är ute på sin gård & grejjar hade ingen aning om att R var på vift =).....

Är glad att vår fyrbenta rymmare ligger nöjd i sin korg & sover denna gång

Dax att sova & inte har jag skrivit så mkt mer på rapporten heller, kanske går bättre imorgon när jag sovit på saken eller rättare sagt grubblat på saken....



2 kommentarer:

Louise sa...

Hittade just hit från FL. Vilken otroligt söt dotter ni har! Lycka till med syskonet, hoppas ni får hämta henne/honom så snart det bara går. Min bäta vän & hennes man hämtar just nu sina tvillingpojkar i Colomia :-)

Kram

Maria sa...

haha ja han tog sin egen kvällspromenad....jag var inne och trodde han var ute på gården...någon måste ha glömt stänga grinden...