24 juni 2009

Annons

Kl:13:23

Äntligen har jag kommit ihåg i tid att lämna in en födelsedags annons för fröken bus så i år kommer hon med i tidningen =) (de andra 2 åren har jag helt enkelt glömt att vara ute några dagar innan SKÄMS)...Förutom annonsen har jag pratat med sotaren om att få det sotat tidigare, så vi kan elda när vi sedan kommer hem igen......Måste fixa nya e leg till FK också......

Underbart härligt varmt väder så även idag, ska se om jag kan få fram poolen ur förrådet annars hoppas jag på att min man vill ta fram den, tror vi hinner bada några ggr om vädret fortsätter så här =)......

Ska rensa ur lite garderober & byråer på gamla/slitna kläder, bara jag kan hitta på sopsäckarna......

Sen jag ska sätta mig ute i skuggan & äta glass & läsa i en av de två böckerna jag köpte mig i våras "Äcklig" & "Ingen tar mina barn" båda baserade på verkliga händelser......Har lovat fröken bus att få springa i vattenspridaren också.....

Återkommer kanske senare så Länge!





1 kommentarer:

Maria (grannen) sa...

Sälj kläderna på Tradera istället eller skänk dom till tex Röda korset så kan dom skicka dom till behövande. Förresten vad är det för recept på färskosten du skrev om tidigare? Lät ju supergott!