01 juni 2009

Gårdagen

Kl:10:48

Ja igår var det då Mors-dag igen :-) min 3.dje Mors-dag....Ändå har jag ibland svårt att greppa att jag är Mamma åt Världens Bästa Astrid! Tankarna gick stundtals åt biomamman (tänker såklart på henne ibland fast det ej är mors dag ) & det gör lite ont i hjärtat ibland av sorg att hon ej får uppleva vår underbara dotter, samtidigt som jag blir ännu mer stolt över att ha fått äran att bli Mamma åt fröken bus, som jag älskar så det gör ont i kroppen!

Jag hade en underbar dag (som alla dagar,nästan) vädret var kanon & ännu varmare än dagen innan....Jag fick välja ut en digitalkamera i Mors-dags present =) & det blev en Rosa Sony.....efter att ha spenderat några timmar & letat skor i stan for vi hem & gjorde mat sedan cyklade vi iväg & köpte mjukglass & magnum .....avslutade kvällen med jordgubbar & grädde innan våra vänner kom över & kikade på film.......

Så här ser kameran ut:



0 kommentarer: