07 juni 2009

"Fönstershoppar"


Kl:22:32

Sitter & kikar runt på nätet på lite olika saker allt från färg till möbler...soffbord, soffa, lampor etc.....mkt fint som jag skulle vilja ha i framtiden om (när?) vi gör om här hemma......

Vaknade med halsont & huvudvärk....& min hals är nu åt det sämre hållet...suck....tkr jag har ngt "fel" var dag nästan nu för tiden, men inget som bryter ut ordentligt, blir bara småkrasslig, bättre vore att bli rejält sjuk ett par dgr & sedan få vara frisk......

Vi har haft besök av farmor & Leffe idag & rabarberpajen jag gjorde igår är slut =)

Imorgon bitti ska jag på cellprovskontroll så min darling får lite sovmorgon...sen har jag seminarie på em, annars inget speciellt planerat förutom mer studier då i vanlig ordning....

Strax dax att sova så man förhoppningsvis är pigg & kry imorgon

Natti Natt

0 kommentarer: