04 juni 2009

Papperen

Kl:19:14

Ringde vår organisation tidigare idag & hörde om våra papper.....Det visar sig att papperen är på väg till sista anhalten nämligen Kenyanska ambassaden & det kunde ta 2v beroende på hur mkt de hade att göra....suckar....vi får alltså vänta i minst 2v till då innan de sänds till Kenya.......
Vet att väntetiden sen är kort & att det hade kunnat vara åratal kvar innan vi har syskon men jag kan iaf inte hjälpa att jag just nu tycker tiden står stilla.......samtidigt som jag vet att oavsett när vi får skicka papperen måste vi vänta på rätt lillebror/lillasyster kanske att vårt kommande barn inte är fött ännu eller som fröken bus är född prematurt & behöver växa till sig....Vi vet iaf att 2,an finns någonstans i Kenya & väntar på oss..........& det känns stort & obeskrivligt spännande!


3 kommentarer:

Anna P sa...

Vet hur det känns - som Josef säger - efteråt kommer den här tiden att kännas som ett ögonblick =) En övning i tålamod!!!

MammaSusan sa...

:-) jo det stämmer ju när väl BB har kommit så är all väntan som bortblåst. Jag behöver verkligen lära mig få ett bättre tålamod, är urusel på att vänta. Men kanske jag har lärt mig det när vi sedan väl är hemma från Kenya :-)

Familjen Junge sa...

Tack, vi blir borta i ca 4-5 veckor!

KRAM