26 juni 2009

Fick en chock

Kl:13:29

Tidigare idag spelades en låt med Michael Jackson på radion och jag fick flaschbacks från barndomen då han var min stora Idol och minnesbilder spelades upp.......Kikar några timmar senare ut på aftonbladet där det står med stor rubrik Att han är DÖD!?? Ush fick rysningar längs ryggraden.
Jag som hade sett fram emot att få höra honom igen då han skulle ut på turné, (självklart) tråkigt för alla anhöriga. Ingen kan dansa eller sjunga som Michael precis som ingen kan någonsin "ersätta" Elvis, sorligt han gick bort alldeles för ung fast säkert för hans bästa om alla rykten kring sjukdomar stämde.

Annars så har jag försökt knåpa ihop ett valideringsbrev i hopp om att få igenom ett tillgodoräknade, samt pratat med Högskolan om hur jag ska göra och nu VET jag hur jag ska göra, skönt! Jag fortsätter samma inriktning men byter ålders kategori till tidigare åldrar, samt läser 2 terminer engelska, om jag ej missuppfattade något blir min studietid ej längre annars borde isf bli 1 termin längre.

Vi ska möta darling utanför hans jobb vid 15.30 tiden för vi ska fara och handla mat & de som behövs för frökens kalas, tror faktiskt det får bli glass & tårta, orkar & hinner ej baka något.....

Imorgon kommer våra vänner Ylva, Jacob & deras son Christoffer på besök, det var längesedan sist & vi har saknat dem! Ska bli så roligt!!!

0 kommentarer: