06 juni 2009

Karusell

Kl:18:11

Har varit på den årliga lilla marknaden där vi bor idag & fröken bus åkte karusell....det var första gången hon vågade åka en karusell annars har hon varje gång ångrat sig, eller valt hoppborgen, så vi fotade såklart fröken bus.....


På vägen hem var kossorna uppe vid gångvägen igen så vi stannade även där & fotade lite....




Det har varit växlande väder med regn & sol, så vi har passat på att vara ute så mycket som möjligt.
Efter att vi ätit tacos hoppade jag & fröken i hoppborgen, var faktiskt ganska länge sedan sist nu så det var extra roligt, fröken blev jätte arg när vi stängde av för hon skulle hoppa mer.



Har även provpackat en av våra nya resväskor också & en fylld väska med kläder vägde 20.5 kg & vi fick plats med både Peters & mina kläder så det ska förhoppningsvis inte bli några större problem sedan när vi ska packa på riktigt.

Vill fortfarande renovera här hemma & funderar på om jag ska ta & måla om vårt vitrinskåp vi har i köket till vitt eller svart (idag är det laserat svagt vitt)...men det får isf bli längre fram...

Ikväll kommer Palle över & jag tänkte spela lite Buzz....men först tror jag att jag ska göra en rabarberpaj om jag kan hitta något bra recept är sugen på choklad också......

0 kommentarer: