03 juni 2009

Storm

Kl:11:20

Det blåser storm ute idag & kallt som bara den var ut på en snabb promenad för en stund sedan & är fortfarande iskall om händerna....

Måste ha legat konstigt inatt för jag har super ont i muskelfästet i nacken på höger sida & det övergår till huvud- & öronvärk då jag rör huvudet minsta lilla.....Inte nog med det så visar det sig att reflektionsprotokollet som skall skrivas utöver examinerande seminariet skall vara på 5 sidor!??? Är faktiskt glad om jag får ihop ens 2 sidor...å andra sidan har jag inte börjat skriva ännu så det kanske löser sig & blir 5 sidor i slutändan vad vet jag...suckar.......

Ska avsluta här & bestämma mig för vad vi ska äta idag & sedan är det väl bara att ta tag i protokollet men allra först ska jag ta ett par alvedon & hoppas att värken lättar, annars blir det ej lätt.....lite positiv energi vore inte fel heller......

Återkommer kanske senare Ha en bra dag så länge!!

1 kommentarer:

Tessan sa...

Ja det är ju alltid en omställning så klart när man får barn. Både från inget barn till ett, och från ett till två. Vore väl konstigt om man inte oroade sig också. Även om man ändå gör det mestadels i onödan. Det kommer säkert att gå galant både min förlossning och dina flygresor och sen när vi väl är hemma igen med två barn, det har ju gått förut! Det är ju mest hjärnspöken som du säger. Och dem antar jag att man får leva med. Jag vet iallafall inte hur jag ska bli av med mina fast jag försöker förklara för mig själv att det inte är så farligt :P