03 juni 2009

Var "bara"

Kl:19:13

3-5 sidor som skulle skrivas, har fått ihop 2 st fullproppade sidor vet inte hur jag ska bära mig åt just nu för att få till en hel sida till...får läsa igenom det jag skrivit några gånger så kanske jag kan komma på något mer att tillägga.....

Är mycket bättre i nacken nu, kan åtminstone röra huvudet utan att det känns som att det skall sprängas, kan dock ej säga om det är för att alvedonet verkar el ej.....återstår att se (känna).....

Fröken är allt bra rolig hon pekade på sin fars smalben då han satt med benet på soffkanten : Pappa vad har du där??? Har du brösten där pappa??
Nej men brösten sitter ju inte där & pappa har inte så mycket bröst.....svarade jag då....
Nää! men joooo de har han ju!! säger fröken super bestämt


Nepp ska återgå till min rapport och hoppas på att jag blir färdig ikväll.......Ingen post idag heller från vår organisation, vill få nästa faktura nu så papperen skickas......

God Kväll!!


0 kommentarer: