17 juni 2009

Bestämt

Kl:22:38

Nu har jag målat upp provburkarna med färg i hallen & har så slutligen bestämt mig för den ljusare färgen alltså burk.1 då den "ändrade" färg då den kom upp på väggen gentemot pappskivan, så här såg det ut när jag precis strukit färdigt med 1.ans burk (1,a omgången).....Det smidiga med färgen är att man kan måla igen efter 2h, men nu har jag ingen mer färg, så darling får inhandla en 3L burk imorgon så jag kan fortsätta målningen =)




Det var en intressant vandring (exkursion) vi hade idag, många fina stuffer & bergarter att kika på & vacker miljö...har med mig några små stuffer hem, bla kvarts, muskovit & kalifältspat...vackra att kika på



Imorgon ska jag ge mig på att göra något fika till midsommar, något med jordgubbar är givet....Ska även ringa vår organisation på fm & höra vart papperen är då det har gått 2v sedan jag ringde sist, vilket betyder att de Borde vara klara......

Fröken med fina förklädet
hjälper mig smörja
formen till ugnspannkakan


Dax att sova då darling ska jobba imorgon ist för att vara pappledig, vilket han inte räknat med, det verkar iaf som att han skulle slippa göra en fulldag...återstår att se imorgon....

Natti Natt

0 kommentarer: