09 juni 2009

Kallt

Kl:15:25

Ush är kallt inne nu eftersom jag har fönstren uppe & nere öppna för att vädra då jag målar....Har lyckats måla hela det stora köksskåpet än så länge =), kanske att det är torrt så jag kan måla en 2,a omgång ikväll annars får det bli imorgon....ska stryka på kvistlack på panelen & trappen när fröken har lagt sig & om inte torktiden är för lång hinns en strykning med....ska bädda nere i lekrummet...måste bara städa undan alla frökens leksaker.....Köket ser ut som ett bombnedslag minst sagt så jag ska se om jag kan röja undan lite där med.......

Ska hinna med att genomföra 1 kemiexperiment ikväll & förbereda de andra 2 inför morgondagens seminarie.....annars är det målningen som står på schemat.


Köksskåpet efter 1 strykning
det är stor skillnad redan =)


3 kommentarer:

Anna sa...

Vilken skillnad, snyggt!!!

Lisa sa...

Vad fint det blir, både skåp, dörr och fönster! Stooor skillnad.

Kram Lisa

linluggen sa...

Åh vilket vackert skåp!