18 juni 2009

Målat =)

Kl:23:46

Jag har målat alla väggar i hallen nu under kvällen & även om det bara är första strykningen så är jag sååå nöjd, det blir kanon bra! Under tiden som jag har målat har darling plockat bort delar av hallgolvet samt lagt i nytt, det är lite kvar att göra det är "småbitar" som skall sättas in under trappen där det smalnar av, lite pilligt & trångt så det tar sin tid......

Lite bilder också....



Imorgon bitti skall jag upp & göra en form av Napoleon bakelser fast med jordgubbssylt, vit choklad & grädde.....hoppas på att det ska smaka.....Vi ska fara till sommarstugan imorgon så jag antar att det blir ett dopp i badtunnan också, klockan 15 börjar midsommarfirandet......

Nu ska jag hänga en tvätt innan jag ska sova.....

Natti Natt

1 kommentarer:

Lisa sa...

Vad fint det blir! Trappan blir ju jättefin som vit med det gröna till!

Hoppas ni får en trevlig midsommar!

Kram Lisa